Op avontuur in Thailand

Koh Samui island tour

We gaan vroeg uit de veren en maken ons klaar voor de koh samui island tour, waar we vandaag me op pad gaan.
De boot zou twee keer een stop maken.

De eerste was bij een eiland waar we de blue lagoon van een national marine park konden bezichtigen. Hiervoor moesten de nodige trappen worden beklommen, maar dan heb je ook een mooi uitzicht!

We lunchen op de boot en lunch was nog verrassend goed. Daar kan dat restaurant tegenover ons restaurant nog een puntje aan zuigen.

De tweede stop was bij een wat groter eiland. Hier had je de mogelijkheid om te gaan hiken om bij verschillende viewing points te komen. Gezien de omstandigheden, lees: mogelijkheid om te zonnen, moe zijn van de boot en gevoelstemperatuur 40 graden, verkoos ik liggen op strand toch boven die hiking. Het zeewater was super mooi blauw en helder en ik heb heerlijk met wat andere meiden op het strand gechillt. Vlak voordat we weer op de boot moesten kocht ik nog even een mango smoothie, erg goede beslissing.

Terug op de boot kregen we nog de kans om van de boot in het water te springen. Uiteraard vind ik dat eng, maar ik kon me natuurlijk niet als een complete pussy neerzetten. Dus ik ben mooi van de eerste verdieping gesprongen i.p.v. de top (haha).

Toen we terug aangekomen waren stond Mang ons op te wachten, als een papa die de kindjes na een schoolreisje op komt halen.

Nu kwam er een emotioneel moeilijk moment: Cassandra vertrekt... Samen met nog twee anderen, maar dat kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen (oeps). Maar Cassandra ga ik wel echt missen. Ze moest zelf huilen toen ze iedereen vaarwel knuffelde (snik).

Voor het avondeten pasten we dezelfde strategie toe als gisteren. 80 baht rijker gaan we naar het hard rock café (Joos, Franca, Rebecca, Nadine, Sophia en Paul). Het leek ons allen leuk om hier te gaan eten. Toen we binnen waren en de menukaart voor ons neus kregen, schrokken we ons echt een hoedje. Deze prijzen zijn we niet meer gewend. Uiteindelijk besluiten we om de menukaart weer in te leveren en naar the wine connection te gaan. Dit keer ging ik voor de mozzarella spinazie ravioli (zaliggg). En als toetje: apple crumble! Ik was zo blij als een kind. Gister konden we die namelijk niet bestellen en toen wilde ik het al zoooo graag.

Ik heb ontzettend genoten van deze dag.

-xxx-

Reacties

Reacties

Papa en mama

Haha, geweldig!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active