Op avontuur in Thailand

Banaan nutella tosti maakt de ochtend

Ik moet nu toch wel echt een paar zinnen besteden aan mijn perfecte ontbijtje deze ochtend. Ik dacht dat ik alles nu wel een beetje gezien had, van rijst in de ochtend tot pannenkoeken en wafels. Maar nee, deze ochtend werd ik opnieuw bijzonder aangenaam verrast. Er waren banaan nutella tosti's!!! (Oh die moet iedereen gewoon een keertje proeven, love it!).

Onze eerste activiteit was in tegenstelling tot het ontbijt een beetje een domper. Er werd van ons verwacht dat we een tempel schoon zouden maken. Dat is opzich helemaal prima natuurlijk, want iedereen komt hier ook wel met de gedachte om even de handen uit de mouwen te steken. Nu is in mijn ogen een beetje bladeren bij elkaar vegen niet echt schoonmaken.... Die bladeren zijn nou niet bepaalt afval.

Na dit zinloze taakje gingen we door naar de "Elephant Village". Oké een tip voor iedereen die ooit naar Hua Hin in Thailand gaat, "GA NOOIT NAAR DE ELEPHANT VILLAGE". Wat een ramp. Ik hou het heel kort zodat jullie een beetje weten wat het was, maar dit is niet iets wat ik gedetaileerd ga beschrijven. Toen we daar aankwamen zagen we een baby olifantje aan een extreem korte ketting. De man die ernaast stond liet hem ook nog belachelijke kunstjes doen. Ik ben samen met Joosje en nog wat anderen heel snel weggelopen, het was echt misselijkmakend. Later hoorde ik van anderen, dat dat arme beestje een handstand van die man moest doen (hallo dit is een olifant, geen mens!).

Ik was dus al met al niet zo te spreken over deze ochtend (gelukkig was mijn ontbijt zo lekker). Snel door naar het strand. Joosje en ik hadden dit keer al vooruit gedacht en hadden gister al broodjes gekocht. We konden nu dus meteen door naar het strand om onze maximale "tan" te behalen. Het was vandaag nog weer veel heter dan voorgaande dagen, dus dat betekent vaak in het water plonsen. We speelden volleybal, lagen te zonnen en genoten van de dag. Ik mocht de muziek doen deze middag en guess what, ze vonden mijn muziek leuk! (Dat is voor mij een heel mooi compliment haha).

We waren weer thuis en konden bijna meteen weer aanschuiven bij het avond eten. Volgens mij zeg ik het elke dag, maar het gaat voor deze keer ook weer op: het eten is weer echt heerlijk! (Toch niet geheel onbelangrijk als je het mij vraagt).

Het zonnetje zakt al wat, maar schijnt nog heerlijk. Dus ik ga na het eten nog even in het zonnetje zitten. Emil volgt mijn voorbeeld en pakt z'n kersverse ukelele erbij. Hij een beetje jammen op de achtergrond terwijl ik geniet van dit fantastische zonnetje.

De night market van eerder deze week staat vandaag ook weer op het avondprogramma. Hier heb ik wat kaarten en andere souvenirtjes gekocht. Ook heb ik het eetkraampjes uittesten weer voortgezet.

Iedereen was vrij moet toen we teurgkwamen en veel kozen er dan ook voor om alvast naar hun kamer te gaan. Er bleef echter nog een groepje over waarmee we kaartspelletjes konden spelen. Dit ging, zoals gewoonlijk, weer veel te lang door en toen we op de klok keken dat het alweer zo laat was staakten we het spelen en gingen ook lekker slapen net als de rest.


-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active