Op avontuur in Thailand

The return of the temple

Onze eerste programma dag in Hua Hin begint met een ouderwets tempelbezoekje. Los van de buddhism week, waar ik echt in de tempel actief was in plaats van het gewoon te bekijken, is dit weer de eerste keer na de Siam Culture week dat ik een tempel bezoek.

Ik werd daar nog even bijna opgegeten door een hond. Ik wilde namelijk een man iets vragen en opeens komt er een hond grommend op me af. Ik schrok me dood. Gelukkig riep de man die ik iets wilde vragen (en uiteindelijk niks gevraagd heb) de hond nog net op tijd terug, fieuwww.

Hierna gingen we naar een markt. Dat was verder niet zo bijzonder.

We werden bij het strand gedropt waar we ongeveer 4 uur de tijd hebben om te chillen (elke dag is dat zo trouwens). Het strand was mooi en zeewater lekker. Misschien alleen net wat aan de warme kant (maak je dat ook eens mee haha). We hebben hier eigenlijk nooit strak blauwe lucht. Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook maar beter is, anders schroei je hier letterlijk weg. De zon is namelijk echt loei en de loei sterk. En aan de andere kant: zelfs met wat wolken word je bruin (yeahhh).

Het avondeten is hier elke keer zo lekker. We treffen het echt met de chef.

Rond een uur of 7 stappen we in een taxi en gaan we naar een avond markt. Lekker een beetje strunen. Na al die weken dat ik hier ben ga ik me maar eens wagen aan de eetkraampjes op straat. Dat heeft nog goed uitgepakt ook! Ik heb genoten van m'n bakje grapefruit, maïskolf en vleespiesje mmmm.

Thuis zitten we nog gezellig bij de gemeenschappelijke plek en dan is het ook alweer snel bedtijd.

-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active