Op avontuur in Thailand

En we reizen weer verder

Rond 8 uur gaan we ontbijten. Ik heb weer hetzelfde ontbijt als elke andere dag.

Terug aangekomen in mijn kamer, pak ik op m'n dooie gemakje m'n koffer in. Het is weer tijd om te vertrekken...

Om 12 uur gaan we lunchen (clubsandwichhh). Om 2 uur vertrekken Sophia en Paul en die willen we natuurlijk wel gedag zeggen.

Daarom zorgden we er ook voor dat toen we eventjes naar de winkelstraatjes gingen, weer op tijd terug waren.

Alles in de winkeltjes hier is zo duur, omdat het een eiland is natuurlijk... Dit bederft een beetje de shoppret en daarom stellen we ons shopdoel snel bij naar het scoren van een lekkere ijskoffie. Bij een super goed restaurantje hebben we een heerlijke ijskoffie gedronken.

We zijn op tijd terug en het is tijd voor Sophia en Paul om te vertrekken. Zo gek, de laatste tijd zeg ik gedag tegen zoveel mensen. Wie weet zie ik een paar daarvan ooit nog terug (ik hoop het zo!).

Nu beginnen ook wij aan onze terugreis. Eerst in een mini van, dan op een boot en tot slot in een nachtbus (met prachtig roze/paarse bekleding).

Midden in de nacht komen we aan bij Hua Hin. Hier worden Joos en ik afgezet. In de bus moeten we afscheid nemen van Franca, waarmee ik echt een steeds betere klik heb gekregen, afgelopen week was echt top met haar!

Nu moeten we nog een taxi nemen om iets van 3.30 am (lekker laat ja), die ons afzet bij ons nieuwe huis.

Het is niet compleet nieuw voor ons, Hua Hin, maar dit keer slapen we in het huis in plaats van de tenten (jeejj). We hadden nog een beetje ruzie met de deur, die viel er namelijk bijna uit. Gelukkig deden Joos haar reflexen het nog uitstekend.
We kruipen snel in bed en proberen nog zoveel mogelijk uurtjes slaap te pakken.

-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active