Op avontuur in Thailand

Tocht langs de toeristische trekpleisters

Na een prima ontbijtje (toast, omelet, bacon, thee en ananassap) begonnen we aan een échte toeristische trip.

We stapten in de mini van en stopte als eerst bij een viewing point. Het was een beetje een rotsachtige plek en je had een heel mooi zicht op de zee. Helaas was het nogal bewolkt, met een beetje zon is namelijk alles mooier.

We zetten de tocht voor naar "grandfather en grandmother rock". Misschien ben ik enigszins naïef geweest, maar ik dacht echt dat dat twee grote stenen zouden zijn. Gewoon eentje een beetje groter dan de ander (gewoon de opa die net iets groter is dan oma). Dit was echter totaal niet het geval. De grandfather en grandmother stonden doodleuk symbool voor het mannelijke en vrouwlijke geslachtsorgaan (welke thai dat nou weer verzonnen heeft.....).

Onze laatste halte van deze tour was een waterval. We hebben er stevig voor moeten wandelen om het te zien en ook heeeele steile paden moeten bewandelen. Maar uiteindelijk was het het allemaal waard. De waterval was hartstikke mooi! Het is gewoon zo lekker om even weer midden in de natuur te zijn.

Lunchtijd is aangebroken en we gaan dit eten in een restaurant. Het was zo goed daar. Ons budget is veel te weinig (90 baht). Daarom leggen we zelf wat geld bij en hierdoor kon ik een heerlijke garnalensoep en knoflook brood nemen, mmmm.
Vlakbij het restaurant was een strand en omdat we vrije tijd hadden, gingen we massaal naar het strand. Heerlijk relaxed.

Voordat we zouden gaan dineren leek het ons allemaal lekker om een massage te nemen. Ik had een hoofd en schouder massage en m'n rug werd daarnaast ook nog meegenomen. Het was fijn en een beetje pijnlijk net als de vorige keer. Wat wel erg vervelend was, was dat het heel moeilijk was om te relaxen.... De mensen naast mij namelijk (geen idee waar ze vandaan kwamen) maakten nogal rare geluiden... En ja dan mogen jullie je 'dirty mind' gebruiken. Maar goed uiteindelijk kon ik het wel redelijk negeren en heb ik een goede massage gehad.

Voor het diner hebben we weer onze schamele 80 baht te besteden. Nu kwamen wij allen op het, al zeggen we het zelf, briljante idee om gewoon de 80 baht op te eisen en op eigen gelegenheid te gaan eten. Dat was het beste idee ooit! We belandden bij the wine connection, een italiaan waar ze ook een hele boel andere soorten gerechten hadden. Ik liet mijn oog op een chorizo fettuccini vallen (home made!). Oh my buddha (zoals Mang het zou zeggen), wat fantastisch is dit!

Morgen hebben morgen een druk programma, dus gaan maar niet al te laat slapen.

-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active