Op avontuur in Thailand

Mooi en toeristisch Koh Samui

We verlaten Bang Saphan Noi vroeg in de ochtend en zetten onze reis voort met een 8 uur lange trip naar het eiland Koh Samui.

Een maal aangekomen op het eiland, moeten we nog een stukje met de mini van naar ons appartement. Je merkt meteen dat deze plaats een stuk toeristischer is dan de plaatsen die tot nu toe voorbij zijn gekomen. We zijn lang niet meer de enige europeanen meer, de verhouding thai-buitenlanders lijkt wel 50/50. Waar voorheen op de borden alleen maar Thai te vinden was, staat nu overal eerst alle info in het Engels erop. En ook hier zijn de Duitsers weer behoorlijk vertegenwoordigd, jahoor er is genoeg Duitse taal hier te vinden, haha.

Het appartement was wel echt even een domper. By far is dit de lelijkste verblijfplaats, maar het is zeker te doen (we blijven natuurlijk altijd positief).

We hebben diner in het restaurant dat er (volgens mij) bij hoort. Ons budget is weer miniem, maar ik kan er nog net een chickenburger met een paar frieten voor krijgen. Dikke prima!

Na het eten gaan we er met z'n allen op uit. Eerst bezoeken we een night market. Hier staan alle wel bekende prullen weer uitgesteld, altijd leuk om op dat soort plekken even rond te strunen, maarrrr niks gekocht.

Toen we alles wel gezien hadden liepen we verder naar de Arkbar. Hier zou deze avond een fire show plaatsvinden. Het was super indrukwekkend om te zien hoe die mannen met inbrandstaande stokken en kogels spelen alsof het niks is! Ook was er een dj aanwezig. Dus toen de show ten einde liep hebben we er nog lekker kunnen dansen.

Rond een uurtje of 1 zijn we terug naar het appartement gelopen, waarna Joos en ik nog even op ons (mega) balkon zaten. We hebben nog even zo ontzettend fijn gepraat, ze is absoluut mijn beste vriendinnetje hier.

Nu is het weer bedtijd.

-xxx-

Papa en mama

Geniet van de laatste dagen!!!