Op avontuur in Thailand

Als echte Hollander op de fiets

Na het ontbijt zou ons busje om 11.00 uur vertrekken. We checken nu voorgoed uit bij Twin House, ik ga hier niet meer terug komen (sentimenteel moment).

Onze eerste tussenstop is Hua Hin. Toen we daar eenmaal aankwamen, zagen we een tal van oude bekenden: Celina, Alicia en Alisha (allemaal uit Duitsland).

Je hebt hier twee soorten verblijfen. Een soort appartementencomplex en tenten. En vanwege het feit dat wij toch gewoon doorreizen slapen wij in een tent. De tent is helemaal prima, super schoon sanitair erin, maar wat een muggen! Ik heb er hier nu al zoveel nieuwe bijgekregen.

In de namiddag zijn we met een groepje naar de 7-eleven gefietst (ja dat lezen jullie goed, op de fiets). Het was zo lekker om eventjes oerhollands op de fiets te zitten.

Gelukkig kon ik mijn klamboe ophangen. Anders was ik echt compleet lekgeprikt.

Morgen gaan we weer verder reizen, dus het is tijd voor een slaapje.

-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active