Op avontuur in Thailand

Bye Wang Nam Khiao! Hello old friends!

Na mijn koningsslaapje in het tweepersoonsbed was het weer tijd om Wang Nam Khiao te verlaten.

Om 9.00 uur stonden we klaar voor vertrek. Ja iedereen stond klaar, behálve Ingrid, die was nog "iets" (joost mag weten wat) aan het doen. We vertrokken daardoor uiteindelijk om 9.20 uur.
Het was een rit van ongeveer 4 uur.

We kwamen ongeveer 13.30 uur aan bij Twin House. Hier zag ik Joosje weer! De bikkel die door de jungle heeft gebanjerd. Ben echt blij om haar weer te zien.

Nit had voorgesteld om ons in de middag even me de stad in te nemen, zodat we ons niet bij het huis hoefden te vervelen. Dit was super handig, want nu hoefden we ook geen taxi te betalen.
We gingen naar een shopping mall, waar we na een paar rondjes lopen, belandden bij the Pizza Company. Lang geleden dat ik pizza heb gegeten zeg! De pizza was super lekker. Een ijsje tot besluit en toen weer hup in de auto van Nit.

Bij Twin House hebben we die avond lekker met z'n allen weer (bij)gepraat. Veel oude bekenden weer gezien: Tony (de franse homo), Henry (britse jongen en heel toevallig ook homo haha), Emil (de half ijslandse, half britse boy) en Franca en Cassandra die er ook bij de Siam Culture week bij waren.

Na een beetje geouwehoer begon het eens tijd te worden om te gaan slapen... Maar dat deden we niet haha. Niemand had echt zin om te slapen, dus het geouwehoer ging lekker door.

Uiteindelijk ging toch iedereen op bed tegen de tijd dat een busje mensen arriveerde (waaronder mijn kamergenootje voor 1 nacht in Twin House, ze gaat ook mee naar trunk to the South: Nadine uit Duitsland). En zo kwamen we toch nog aan ons slaapje. Eind goed, al goed.

-xxx-

Omi en Opi

Lieve schat, wij hebben weer genoten van jouw verhalen uit het, voor ons, verre THAILAND. Blijf er van genieten en laat
je door niets van de wijs brengen.
Liefs van Omi en Opi

Dosss en renske

We vonden het weer heel leuk om je verhalen te lezen en we wensen je nog veel plezier! Dikke kus van ons

Joost

Hey Michelle,

Echt heel gaaf om je verhaal te lezen, ik spring er nu pas in,dus had behoorlijk wat in te halen. Tof hoe je schrijft over je avonturen met het land, de cultuur, maar ook de vriendschappen die je daar opgedaan hebt. Als ik het zo lees is het een schot in de roos en zal je deze prachtige reis nooit vergeten, vooral niet omdat je er zo gaaf (en consequent) over schrijft. Heel veel plezier, rijst(zonder de gore koriander) , bananen en nieuwe vrienden (mens én dier) toegewenst!

Groetjes,
Joost en de rest van de Meininger clan

Michelle

Dank jullie wel allemaal weer voor de leuke reacties! En joost super tof dat jullie het ook lezen!