Op avontuur in Thailand

Olifanten in bad en naar de "top of the mountain"

Zoals gewoonlijk brengt de truck ons eerst naar de bananenbomen. De Chinezen in onze groep zijn zooooo lui. Als iedereen een dikke stam per persoon aan het sjouwen is, dan zie je twee chinezen één trosje bananen dragen. Ik overdrijf niet! Je kunt goed merken dat we ons in een boeddhistisch begeven, want karma straft meteen. Ondanks de duidelijke waarschuwing viel onze boom op ze (was toch best komisch, ik hoop dat karma mij hier niet voor straft).

Weer even de olifanten voeren. We kregen weer de kans om op ze te rijden. Dit keer zat ik op m'n lievelings olifant, Mo Ke (dit betekent "good girl"). Na de rit gingen we met z'n allen de rivier in om de olifanten te wassen. Ze vinden dat zo leuk! Je merkt dan ook echt hoe reusachtig ze zijn. Je moet echt opletten dat je er niet onder geraakt ofzo.

In de middag stond een hiking naar de "top of the mountain" op het programma. Hele steile bergpaadjes die, zeker in het begin, je conditie behoorlijk op de proef stellen. Ik blijf het zeggen de omgeving hier is fantastisch! Zulk mooi uitzicht, telkens weer. Al met al hebben we ongeveer 1,5 à 2 uur gelopen. Was best vermoeiend om eerlijk te zijn. Heb na deze wandeling ook besloten om niet mee te gaan naar de trekking in de jungle. Ik ben gelukkig niet de enige. Joosje en Franca (Duits meisje uit Düsseldorf) blijven ook hier omdat zij komende week al een hele week jungle trekking gaan doen.

In de avond hebben we met z'n allen nog even een barretje opgezocht voor een lekkere Chang.

En weer niet al te laat m'n bed opzoeken want de dagen zijn hier heel vermoeiend. Én leuk!

Reacties

Reacties

Annemijn en Floris

Ik hoop dat je snel weer thuis komt dan kom ik meteen naar je toe. Ik vind je heel lief. Xxx Annemijn.
Floris Weet niet iets te vertellen.

Jeroen

Prachtige belevenissen!

Zussie doss

Wanneer schrijf jij een boek? Damnn echt goed!!

Michelle

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!! Ik vind jullie ook heel lief xx

opie en omie

Wat hebben wij weer genoten van je prachtige verslagen.
Dank je lieverd één ding vinden wij niet zo leuk,dat je alleen gaat wandelen.
Dikke kus van Opie en Omie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active