Op avontuur in Thailand

Bangkok! Part 2 and good bye Brown House

We hebben vanmorgen vrij vroeg uitgecheckt en wederom een taxi gepakt naar Lumpini Park. Het is in de buurt van de China Town. In de omgeving van het park zie je dat de stad zo ook z'n rijke gedeeltes heeft. Enorme wolkenkrabbers. We hebben niet echt veel gedaan daar. Gewoon lekker chillen, genieten van het mooie groene park. Ook nog even Freek Vonk uit kunnen hangen en een reptiel gespot. Soort van mietjes variant van de komodovaraan. Na een lekker zonnetje op ons gezicht zijn we verder gereist naar het busstation.

De bus bracht ons weer terug naar Singburi. We kwamen daar met een heel gek gevoel want dit is de dag waarop de Siam Culture Week officieel is afgelopen. Hierna gaat dus iedereen iets anders doen, sommigen uiteraard ook hetzelfde. Dus Brown House dat ons thuis is geweest voor toch een hele week moeten we gaan verlaten. Dus afscheid nemen.... Gelukkig zie ik vrij veel in een van mijn komende weken.

Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet afgelopen week. Twee super toffe Nederlandse meisjes (Joosje, tevens mijn kamergenootje, en Myrthe) onder andere. En een meisje uit Berlijn (Emma) waar ik echt zo'n goede klik mee heb. Heb haar even een dikke knuffel gegeven, net als mijn andere kamergenootje, Svenja (uit Keulen). Gelukkig zie ik Emma in mijn 3e week nog en Svenja in de 5e week. Ook waren er twee super grappige en aardige Franse jongens. Ik hoop dat ik die ook nog ergens zie deze vakantie.

Na afscheid te hebben genomen van Brown House en alles eromheen zijn we op pad gegaan naar onze volgende bestemming: Umpang. To the jungle! De Elephant Adventure gaat bijna van start. Joosje en Myrthe gaan ook, mega gezellig. We hebben een behoorlijke rit voor de boeg, ongeveer 10 uur.... Ik ga zo maar eens een tukkie doen denk ik.

Bye bye, laterssss

P.S. vergeef me please als mijn Nederlands af en toe niet correct is of woorden verkeerd zijn gespeld. Ik merk nu al door het praktisch alleen maar Engels praten dat m'n Nederlands echt verwaarloosd wordt haha. Het is soms zo verwarrend al die talen, want ik hoor ook heel veel Duits en Frans. Ik wil nu ook al de hele tijd Engelse woorden gebruiken tussendoor haha. Well, whatever (zie je het gaat gewoon vanzelf haha).
Nu stop ik echt, kusjes aan jullie allemaal! Xxx

Reacties

Reacties

Oma en Opa

Heel fijn, zulke meiden om je heen. Dit worden misschien
wel vriendschappen voor het leven.
Goede reis, knuffels van Omie en Opie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active