Op avontuur in Thailand

Bangkok! Part 1

Na een goddelijk slaapje in het bed en een warme douche (eerste keer! En nee het is niet dat ik me niet was, maar ik douche dus altijd koud) zijn we in een taxi gestapt en hebben we ons uit laten zetten bij de grootste weekend markt van Bangkok. Zo hé, wat een gigantische chaos (niet op een verkeerde manier by the way). Iedereen heeft lekker kunnen shoppen voor zichzelf en vrienden en familie. En hét woord hier is: negotiation! Oftwel afdingennn. Had het nog nooit zelf gedaan, maar is echt onwijs leuk om te doen zeg. En ik begin er ook echt beter in te worden.

Na wat rondstrunen daar zijn we weer terug gegaan naar ons paleisje. En daar heb ik het besluit genomen om de fameuze thaise massage eens uit te proberen. Nou wat een ervaring, werkelijk. Dat zo'n klein vrouwtje zulke sterke handjes kan hebben, damn. Ze heeft me in allerlei bochten gewrongen en me onder handen, voeten, knieën en ellebogen genomen (haha). Nu ben ik weer helemaal flexibel.

Vervolgens even een plonsje in het zwembad van het hotel (heerlijk die luxe, ben ik gewoon niet meer gewend).

In de avond zijn we uiteten gegaan bij "Madame Musur". Een super leuk restaurantje waar ik een Pad Thai met garnalen heb besteld en uiteraard een Chang erbij (hét thaise biermerk).

Na het eten en uitbuiken is dan toch het moment aangebroken om eens even te gaan feesten op Khoa San Road. Dat is dé place to be, hier komen alle backpackers van overal in de wereld. Het was een fantastische avond!

Gewoon een onvergetelijke dag!


Reacties

Reacties

Jeroen

Goed bezig!

Papa en mama en dos

Hoi Mies, wat weer een ontzettend leuk stukje! We hebben er weer van genoten. Morgen voor het eerst bij de olifanten?
Geniet ervan en dikke knuffels van ons!

Oma en Opa

Wat een geweldige belevenis, met plezier lezen wij jouw
verhalen, ga zo door.
Liefs Omie en Opie en veel plezier bij de olifantjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active