Op avontuur in Thailand

Aapjes, aapjes en nog eens aapjes

Weer lekker cultureel van start gegaan door een tempel te bezoeken. Eentje waar ook de voetafruk van boeddha is. We hadden nu een extra gids mee, die veel beter engels sprak dus dat was ontzettend fijn. Ook was hij gewoon helemaal gestoord wat de sfeer alleen maar ten goede deed.

Onze lunch was in een restaurant, weer lekker een goede ouwe rijst maaltijd!

De middag was verre weg een van mijn leukste ervaringen tot nu toe. We gingen naar de monkey temple. Die plek is als een soort van overgenomen door de apen. Ze zijn overal. We moesten natuurlijk wel oppassen dat ze niet zouden bijten, maar de meesten waren zo schattig. Soms waren ze heel lief een soort van je handje aan het aaien met die kleine pootjes van ze. Het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Uiteindelijk zat er ook een op m'n hoofd (yesss), maar ze hadden ook bijna m'n zonnebril van me afgepakt. Maar ik was natuurlijk wel te sterk voor ze hehe.

Ik heb nu uitgecheckt bij de brown house. En we zijn met een busritje van 3 uur ongeveer naar Bangkok gereden. Wat een stad joh! Zo groot, echt onvoorstelbaar. We hadden eerst een hostel op het oog maar na het lezen van slechte recensies hebben we het omgeboekt naar een hotel. We zijn hier ongeveer met 12 meisjes. En wat een goede keuze was dat! Het is zo luxe. Een gigantisch bed, alles zo schoon, climate control, echt alles. Ik zal slapen als een prinsesje want zo voel ik me echt. Na een week guesthouse ben ik deze luxe niet meer gewend. Ik bedoel hallo, er is een portier die de deur voor me open en dicht doet.

Ook zijn we even de stad ingegaan. Echt wauw, ik raak er gewoon niet over uitgepraat haha. Morgen een lange dag voor de boeg in deze drukke hoofdstad.

Dussss bye bye

Reacties

Reacties

Omie en Opie

Lieve kleindochter, een taai-taai pop hoef je niet mee te nemen, maar zo klein aapje zou wel leuk zijn.
Wat een belevenis voor jou, in een woord geweldig.
Liefs, Omie en Opie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active