Op avontuur in Thailand

Schattige kindjes en heerlijk comfort in de shopping mall

De tour ging van start bij een lokale school. De kindjes daar waren zo schattig! Ze vinden je telefoon ook zo interessant. Ik was mijne ook kort kwijt aan een jongetje daar. Hij heeft nog een leuke selfie achtergelaten in mijn gallerij haha.

De zoveelste tempel daarna kon me niet echt meer boeien.

Het lokale historische museum was wel leuk om even doorheen te wandelen, maar alles was in thai dus we begrepen er helaas vrij weinig van.

Dat we gedropt werden bij een mega shoppingmall was een godsgeschenk. De ice cappuccino was echt zo lekker! Heerlijk dat je maag weer iets binnenkrijgt dat het al kent. Ik heb ook een paar haarmasktertjes ingeslagen en een scrubhandschoentje gekocht. Het is gek dat je zo blij kan worden van verzorgingsproducten.

In de avond weer even chillen met de "brown house crew".

Morgen naar Bangkok! I'm so excited!!

Reacties

Reacties

Omie en Opie

Een hele belevenis met deze kindertjes .Kan jij je nu goed redden met het Engels? Morgen een fijne dag in Bangkok toegewenst, deze stad zal een enorme indruk op jou maken.
Een dikke kus van ons.

Michelle

Ja Engels gaat top! Het is zelfs zo dat m'n Nederlands wat achteruit gaat omdat ik bijna alleen maar Engels praat haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active