Op avontuur in Thailand

Even een dagje rustig aan

Door een feestje in de bar naast onze guesthouse, dat speciaal georganiseerd was voor de drie guesthouses, loop ik een beetje achter met mijn blog. Het feestje was wel echt suuuper leuk. Met een thais biertje haha.

De dag was heel relaxed. Eventjes geen tempels. In de ochtend hebben we met z'n allen armbandjes gemaakt, waarna we bij de twinhouse (andere guesthouse, ik verblijf in brownhouse) onze eigen typische thaise eten hebben gemaakt. Eindelijk de baas over je eigen eten (een beetje dan), dus ik kan het o zo hete pepertje skippen (yesss). Ik heb een salade gecreëerd en een prutje met dikke gekke noedels. En wat een chef ben ik toch!!

Met gevulde buikjes werden we gedropt bij een zwembad, waar iedereen lang naar uitkeek. Het was alleen wat te bewolkt en paar graadjes te "koud" om het de verfrissing te laten zijn waar we telkens naar verlangen als we ons weer eens in een sauna begeven.

In de avond gingen we bbqen. Maar dat is totaal anders dan je verwacht, het lijkt eigenlijk meer op gourmetten haha. Vleesjes pakken en die op een soort roostertje leggen. Wel heerlijk hoor om de tofu eens in te ruilen voor vlees haha.

Aansluitend kwamen de mensen van alle houses dus bij ons en hebben we een klein feestje gevierd. Top dagje, heerlijk relaxed