Op avontuur in Thailand

Thaise cultuur= tempels

Vandaag lieten onze gidsen ons zoveel mogelijk Thaise cultuur opsnuiven. Dit betekent vooral heel veel tempels. Dus wij bij de eerste tempel keurig onze lange broek aantrekken en onze schouders bedekken (zo toon je je respect hier). Het zijn echt prachtige tempels stuk voor stuk. Achter de tweede tempel (geloof ik, ik ben de volgorde een beetje kwijt) stond het grootste boeddhabeeld van Thailand. Mega indrukwekkend!

Hoe braaf we in het begin alles keurig bedekten, zo onbeschoft waren we bij de laatste tempels. Maar wat wil je ook met praktisch 40 graden!

We hebben Ayutthaya bezocht. Dit is de voormalige hoofdstad van Thailand. Het grootste gedeelte bestaat uit ruïnes, maar er zijn nog wel een paar echt mooie stukjes te bezichtigen (jullie zien het wel bij de foto's).

Het avondeten kon ik vandaag even echt niet handelen. De rijst kwam een beetje m'n neus uit eerlijk gezegd. Uiteindelijk heb ik toch maar drie happen genomen (voor het idee haha). Gelukkig heb ik van m'n lieve zusje oreo's cadeau gekregen, dus uiteindelijk heb ik een heerlijk maaltje gehad haha.

Reacties

Reacties

O en O.

wat heb je weer veel gezien vndg en leuk dat wij met jou mee kunnen reizen, mooi verslag.Dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active