Op avontuur in Thailand

Ondanks alles was dit de vakantie van mijn leven

Allereerst moet ik eerlijk bekennen dat de verslagen van mijn laatste drie dagen ook vandaag zijn geschreven (27 september dus). Ik liep in Thailand ook al een paar daagjes achter, maar toen alles die ene avond gebeurde heb ik gewoon heel lang geen puf gehad om het af te maken. Toch ben ik blij dat ik vandaag in staat ben geweest het hele verhaal af te ronden.

Ondanks alles wat er gebeurd is vind ik het volgende heel belangrijk om zwart of wit te zetten: IK HEB DE VAKANTIE VAN MIJN LEVEN GEHAD! Ik heb een prachtig land mogen ontdekken met een bijzondere cultuur, hele vriendelijke bevolking en wonderschone natuur. In dit land heb ik door de programma weken ook nog eens hele leuke dingen mogen doen. Zo zal ik mijn leven lang niet vergeten dat een aapje mijn hand pakte in de monkey temple, dat ik samen met Myrthe op een olifant heb gezeten, ik in mijn geheel witte pakkie heb gemediteerd in een tempel tussen de lokale bevolking en ga zo maar door. Wat dacht je namelijk van al het bijzondere eten dat ik gegeten heb daar.

Los van het avontuur van de reis en het land zelf ben ik ook ontzettend dankbaar dat ik zoveel lieve, leuke en bijzondere mensen heb mogen ontmoeten. Natuurlijk had ik nooit durven hopen op zo'n fantastich reismaatje als Joos! Ook heb ik super veel fantische momenten beleefd met: Myrthe, Franca, Cassandra, Alicia, Celina, Emma, Svenja, Phoebe, Alisha en Guz & Benjamin. Maar ook na de eerste week zijn daar zoveel toffe mensen bijgekomen: Kaat, Youri, Cindy, Lena tijdens het olifanten avontuur. In ons selecte gezelschap tijdens de Boeddhisme week kwam ik erachter dat Dou en Gina ook (in tegenstelling tot wat ik eerst dacht) hele leuke mensen zijn. Dan wil ik aan deze hele lange lijst nog toevoegen: Toni, Henry, Emil, Luisa, Emilia, Sonata, Kevin, Lorenzo en Paul die mijn vakantie stuk voor stuk zo geweldig hebben gemaakt. En nu zal ik ongetwijfeld wat mensen vergeten zijn (het waren ook zoveel toffe mensen!) Ik ben zo blij dat ik ze allemaal heb mogen leren kennen en ik hoop dat ik veel van hun nog eens zal zien in mijn leven.

"I made a dream come true"

-Michelle-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active