Op avontuur in Thailand

Genieten terwijl je "niks" doet

Ik heb weer heerlijk geslapen vandaag. Ik slaap hier eigenlijk altijd lekker. Na het ontbijt hebben Joos en ik onze kleren opgehaald. Nou het ruikt weer fris hoor. M'n roze shirtje die ik bij de olifanten heb gedragen was alleen niet meer te redden. Die heb ik dus maar aan de thaise prullenbak geschonken.

Vandaag was eigenlijk net als gistermiddag: geen programma dus heel relaxed. Beetje nog getekend zelfs. Het weer was echt prachtig. Gisteravond heeft het ongeveer van 20.00 uur tot 02.00 uur heel hard geregend. Maar vandaag was warm en heel zonnig. Joos en ik hebben nog even geprobeerd te zonnen, maar dat hebben we hooguit 20 minuten volgehouden (zo heet).

In de namiddag heb ik in m'n eentje een wandelingetje gemaakt door het dorp. Camera op zak en lopen maar. Ik zeg het nu al voor de zoveelste keer, maar het is hier zo mooi! Super veel mooie vlinders ook. Ik ben trouwens ongeveer de enige die loopt. De gehele bevolking rijdt hier of in een auto, maar meestal op een scooter (soms gewoon met z'n vieren op een scooter haha).

Rond een uurtje of 6 waren we herenigd met de rest van de groep. Nou die waren gesloopt. Ik heb 100% de goede keuze gemaakt.

In de avond zijn we weer met een groepje vaste-7-eleven-klanten erop uitgetrokken naar dé supermarkt van Thailand (jaja, 7-eleven=heaven). Daar heb ik eindelijk aan mijn zuivelbehoefte voldaan: een heerlijk bakje griekse yoghurt met kersen. Dat was me toch genieten! We krijgen hier namelijk nooit een toetje (naja alleen als je watermeloen, ananas of banaan meetelt).

Morgen vertrek ik alweer naar Singburi. Even een goede nachtrust pakken voordat de 10 uur lange busreis van start gaat...

-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active